Politik

Det finns mång ungdomar som inte intresear sig för politik, som tycket att det är tråkigt och att man ändå inte kan ändra på något. Jag har bara en sak at säga till alla som tycker och tänker så jävla IDIOT... och innan du barjar klaga så kan du ju kolla var ordet Idiot betyde från början.

Men egäntligen... är det inte jäkligt dumt att gå och säga att vårat samhälle är dåligt men ändå tycker att politik är något tråkigt som de inte vill hålla på med... eller om man kanske inte ens årkar bry sig om att rösta... jag säger såhär... om du inte bryr dig om systemet, om du inte röstar och ifall du bara tycker hela skiten är tråkig, så har du inte den minsta rätt att klaga på systemet för annars är det bara ren hyckleri som du håller på med.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det stämmer så in i h*vete!! Jag stör mig också jätte mycket på folk som säger att det inte orkar bry sig, men ändå klagar hela tiden! Vi har faktiskt demokrtai för att alla ska få va med och bestäma!! p.s Alla politiker är inte dumma i huvet heller, de är bara människor d.s

2008-11-12 @ 10:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0